Saturday, February 5, 2011

seksanya!!


APA YANG SEKSA BAGAI?






setelah berabad lamanye kini baru aku sedar yang aku sgt jahil dgn duniaa blog ni.





*sila beri tunjuk ajar ye kwn2...








ok sbenarnye nk tulis ni pon actually takut2 gak sebb tanak nti org kata aku xde identiti sendiri. bukan ape aku mmg tgah cari identiti yg aku sndiri pun tak pasti siapa diri aku yg sbenarnya... its hard actully nk cari diri kita yang sebenarnya.. tapi takpe akan ku gagahi jugak mende ni.. demi diri sendiri hahaha.. okay teruskan dgn entry SEKSANYA!! . ape yg dimaksudkan dgn siksa aku ialah NAK BUAT BLOG ni okay... yelah bape jam pulak aku nk hadap skrin laptop yg boleh membuatkan mata BULAT aku ni rabun an? .... hahaha...






.



first masa nk buat ni, pergi bergesel-gesel dengan emrys mintak tolong dia buatkan HEADER yang gempak2 kasi gegar punya lau tak cayaa tgk yg atas tu... itulah HEADER yng dibuat oleh EN. emrys kiter, hahaha * thankss weyh.... so proses tuh memakan masa berjam-jam jugaklah... sampai g rehat minum teh tarik n roti canai bagai. yelah tu pun baru buat header... lepas tuh tak rety pulak buat SHOUTMIX yana dgn MURAH HATINYA menolong la walaupun dari jauh kanzz... *thankss yana..... antara pic2 yg sempat aku amek..hihihi..


*time ni baru siap buat HEADER.



* Pekena TEH TARIK kejap...hahaha.
jeng jeng jeng!! siap sudah!
.
hehehehe thankss kpd follower pertama aku... dan juga seterusnya.

aku dengan ini merasa amat berteknologi setelah diperkenalkan DUNIAA BLOG nih oleh kalian2 yg dulu pernah juga aku rasa BLOGGING ni sgt membazir masa..sbenarnya seronok ok..haha
jumpa lagi ya!
chouu.






























2 comments: