Monday, February 7, 2011

Expected BECOMING UNexpected!



Salam Bloggerian.



ENTRY kali ni nk tekankan sal ape yg dah jadi kat aku hari ni, ia bercanggah sama sekali dengan apa yang aku jangka. yelah kata orang KITA MERANCANG, TUHAN MENENTUKAN ...an? ... sumpah aku admit benda tuh betul... ape yg jadi persoalannya agak kecewa la an sbb benda yang ditugaskan kpd aku n ahli group aku, kata2 mereka seolah kami ini tidak buat kerja, tak padahal .. sumpah aku ckp nk buat slide show shj aku dah tak tido semalaman, yelah aku buat berdasarkan pengalaman, so far rasanya pengalaman aku buat slide show baik2 je kot. tapi ntah ngape ntah yang kali ni rasa macam SLIDE SHOW tuh baik g print n campak kat LONGKANG balik...


.


.


.




KENAPA BENGANG TAHAP HANGAT?

  • ADA plak minah mane tah, yang aku senyum kat dia tanda terima kasih sbb dga PRESENTATION kitaorg yang hampeh ni, buat muka n jeling akuh sambil gelak2 bagai.


  • HASIL slide show macam tiada point untuk ditayangkan..(kena banned)


  • kumpulan PERTAMA yang akan present.


  • ADA teknikal problem plak masa awal2.


  • soalan yang diberikan agak mencabar.


  • cuba untuk berkomunikasi 2 hala agak terbantut sbb PROF tak suka akan ia sebenarnya.


  • banyak correction perlu buat.


  • ADA tambah lagi satu assigment..


KENAPA SUKA TAHAP GABAN?





  • sebab dapat peluang kedua untuk present lagi.


  • kena PUJI sbb ada inisiatif yang byk.


  • HAND-OUT yang sgt cantik *thanks alyysa.


  • rasa macam mati hidup semula. ingatlkan komfom REPEAT.


  • PROF mintak maaf .. kat akhir skali... ( sorry prof tersentap kejap).


  • dapat support daripada kawan2 kelasmate yang lain.


  • 2nd change.

AT the end, aku dah azam nk tunjuk balik yang dorang takleh pandang aku n kump aku sebelah mata jer.. sbb ORANG YANG BERJAYA DAHULUINYA DENGAN KEGAGALAN DULU... so kpd popuan yang blagak pandai tuh..tgu lah giliran kau... TAKKAN aku bagi kau bernafas dengan lega.... hihihi...





chouuo.





3 comments:

  1. shah, tunjukkan anda dan kumpulan anda hebat kerana anda akan bertungkus lumus setiap kali ada presentation.. heeeeeeeee.. x pe, gagal tu buat kita tau apa kelemahan kita dan seterusnya kita akan berusaha untuk betulkan dan mencapai apa yang kita mahu! fighting!

    ReplyDelete
  2. kau present apa ni shah sampai FAILED?hahaha...

    ReplyDelete